Zaterdag 16 maart jl. was het weer zo ver: NL Doet Dag. De dag dat een groep vrijwilligers ons kwamen helpen met allerhande klussen. We begonnen de dag met koffie om de mensen (weer) aan elkaar voor te stellen en de klussen te verdelen. Op vrijdag was er al een puinbak neergezet –  een donatie van de fa. Sloot. Een puinbak betekent slopen, iets wat de meeste mannen altijd wel aanspreekt!

Janine, Anna en ik gingen de badkamer en bijkeuken schilderen. Het ging super en het was ook nog eens erg gezellig en we gingen als een tierelier. De sloopklus was meer werk dan gedacht en uiteindelijk waren er 5 mannen voor nodig om de klus te klaren, maar het resultaat mag er absoluut zijn.

En er zijn vrijwilligers – Leo en Sander – op de eerste etage nog bezig geweest met een vloertje, nog zo’n klus die maar bleef liggen.Ondertussen werd er gezorgd voor koffie met taart en ook nog een uitstekende lunch met alles er op en aan. Dit alles verzorgd door Hans. Hij werkt bij een horeca groothandel en die hebben ons anoniem gesponsord, daar wordt iedereen blij van.

Gisteren is het plafond in de badkamer/bijkeuken gestuukt omdat a.s. donderdag de tillift wordt geplaatst, ook weer een mijlpaal in dit hele project.

We zijn er natuurlijk nog lang niet en mocht u nou denken “Goh, ik heb nog wel wat tijd en vind het leuk om  eens handje te helpen”, neem dan vooral contact met ons op!

Nog even alle vrijwilligers in het zonnetje zetten. Marcel, Leo, Hans, Marjolein, Janine, Sander, Anna, Gerda en Nick super bedankt voor de mooie productieve dag! En de sponsors van deze dag, fa. Sloot en brood van Stoepje en via het Oranje fonds kortingsbonnen van de Gamma.

Graag tot de volgende nieuwsbrief!

Groet,

Jet en Bart