Het is te lang geleden dat we wat nieuws op de site hebben gezet, er was eigenlijk ook niet echt heel veel te vertellen. Alhoewel….er is vorige zomer heel hard gewerkt aan de zolderetage, nieuwe dakkapellen, boei delen en kozijnen geschilderd en er werd een begin gemaakt met de badkamer van Sam, die is nu bijna af.

Kortom het gaat de goeie kant op en we hebben zelfs al een datum in ons hoofd wanneer het helemaal klaar moet zijn, ik hou ‘m nog even onder de pet maar laat het jullie binnenkort weten, beloofd.

NL Doet

Over een paar weken is het weer NL Doet waar wij dit jaar weer aan meedoen. Een dag samen schuren, schoonmaken en schilderen en zo nog wat klussen. Er hebben zich weer heel wat vrijwilligers gemeld, zijn we enorm blij mee uiteraard, zonder hen zou het niet te doen zijn zo veel werk. Ook na NL Doet kunnen we zo nu en dan best vrijwilligers gebruiken, dus mocht je zin hebben om eens een dagje te komen helpen, heel graag. Aanmelden kan via info@stichtingallesanders.

En de stichting heeft een vrijwilliger gevonden. Ernst van den Bosch gaat de website bijhouden en mij gaandeweg leren hoe ik dat zelf kan doen maar nu nog even niet.

Dit was het voor nu, geniet van het voorjaar en wellicht tot ziens als helpende hand.

Jet en Bart